Dağıldım Bu Aralar Sanki

Sessizce söylesem duyar mısın?
İçimden geçenleri gerçekten anlar mısın?
Baktığım anlamsız fallarda lütfen sen çıkar mısın?
Ben geride beklerken dönüp bir bakar mısın?
Duyma…
Anlama…
Çıkma…
Bakma…
Sen bana aldırma!
Geçer gider yüreğimden bir çırpıda
İstemem ben gitmesini gerçi
Her giden gittiğini çok belli ediyor
Yüreğim dayanmıyor bu aralar sanki.
İçimde kocaman bir yumruk
Midemde…
Tam şuramda duruyor bak
Geceleri uyutmuyor,
Bölünüp bin parçaya,
Dağılıyor damarlarıma.
Keşke dağılan o olsa sadece
Dağıtıyor beni de kendiyle
Çok saçma şeylerle uğraşıyorum
Görsen, üzülürsün halime
Öyle bir konuşuyorum ki
Deli saçması sanki her bir kelime
Yüzüm de çok asık bu aralar
Kimseye çatmıyorum kendime çattığım kadar
İnan ki canım benim,
Fallara inanmıyorum ben eskisi kadar
Adın yazıyor bardağımda okumuyorum
Geldi gelecek diyor aldırmıyorum
Ben seni fallarda değil
Hep yanımda istiyorum!