sen ben diye

bana yalan söyleme
söyleme boşuna
görüyorum doğruyu
doğruyu görüyorum
sakladıklarını,
saklayamadıklarını...
çok bildiğimden değil,
seni bildiğimden de değil,
paramparça olmuşluğumdan,
parçalarımdan birine benzediğinden,
ben gibi olduğundan,
benim bir parçam olduğundan,
parça parça edilmiş olduğumdan,
olduğumuzdan.
farklı hayatları,
farklı zamanlarda,
benzer yaşadığımızdan.
bugün kalemimin yazdıklarında,
bir parça ben olduğunda
bir parça da sen oluyorsun.
kalemimin zincirlerini,
bedenimin zincirleri gibi kilitlemedim.
zincirlediğim sadece,
baş edemediğim bedenim.
bedenimdeki baş değil,
onun zincirleri sözleri,
bazen,
dolanıyor dili,
söylediği hiçbir söz
ben diye başlamıyor
sen,
ben diye başlayınca
seni dinlemiyor.
söylediklerinin
ben diye diye
anlamsızlaşması gerekmiyor.
bu gözlerim seni anlıyor.
susmalısın biraz,
kulaklarım çınlıyor.