bir gece

Gece sen yatağına uzanmış kitap okurken,

Kapının altındaki boşluktan süzülüp girdim içeri.

Önce tüm odayı dolaştım,

Küçüktü zaten çabuk bitti.

Mor kapaklı kitabına ilişti gözüm,

Bu onu ikinci görüşümdü.

Yüzüne baktım sonra,

Çok derinlere inemiyordun sanki

Anladım, aklın bir yerlerdeydi.

Sessizce yanına uzandım.

Beni göremesen de o an

Beni hissettin

Ve aklına geldi yüzüm,

Bunu üç satır daha okuyunca anladın.

Anlamadığın o üç satıra,

Geri dönemedin sonra.

Kafanda sorular belirdi hemen

Ve tam o anda,

Saniyelik bir sızı

Yüreğine değdi geçti.

Eğer o sızıyı hissetmeseydin,

Geldiğim gibi gidecektim.

Anladım ki aklın bendeydi,

Yanımda olmayı

Ve bana sımsıkı sarılmayı istiyordun.

Yanındaydım hâlbuki.

Ama şimdi gidiyorum,

Usulca gireceğim beynine,

Sana biraz gün ışığı getirdim,

Onu vereceğim sadece.